]]>
 

« Home | زودددد » | 1 amuzesh + i dastan + i nokteh + 100 narmafzar + ... » | چگونه با سرما مقابله كنيم؟روشهاي پيشگيري از سرما خ... » | کليک شماره 69 منتشر شد » | گرانی يا ارزانی، کدامیک در راه است؟ » | 24 ساعت در خواب و بيداري » | تمیزکاری داخل کامپیوتر » | در آوردن پسورد ياهو و یاهو مسنجر از ريجستري » | ایدز » | 68 »

Monday, November 07, 2005

کلیک و مطالب دیگر

با سلام خدمت شما دوست عزيز

با توجه به اشتراک جنابعالی در خبرنامه سايت خاکی دات کام، احتراماً آخرين خبرها بهمراه تازه های نشر در اين سايت، تقديم می گردد.

باشد که با نظرات و همکاری سازنده شما تنها حاميان و پشتيبانان، بتوانيم روز به روز شايسته تر گرديم و مطالب و خدمات برتری به شما عرضه داريم.


اطلاعيه مهم : دست نگه دارید - پکيج نرم افزاری "خاکی دات کام سافت 2006" با نزديک به 100 نرم افزار حیاتی بهمراه راهنمای استفاده منحصر بفرد در راه است.  توزيع و فروش آنلاين در سراسر کشور از طریق سايت خاکی دات کام با همکاری پست جمهوری اسلامی ايران. - بزودی در کمتر از 7 روز آينده!!!- يک تير و 2 نشان!   » منتشر شد. برای خرید به اینجا مراجعه نمائید. دوستان عزیزی که قسمت اول را دریافت نموده اند برای دریافت قسمت دوم با تخفیف ویژه با ما تماس بگیرند.

 

تازه ترین مطالب

 

کلیک شماره 70 منتشر شد
http://khakynews.blogspot.com/2005/11/70.html

 

 

آموزش راه اندازی و تنظیم یک شبکه LAN کوچک

 

http://khakynews.blogspot.com/2005/11/lan.html

 

 

گل نرگس (بخش اول)

 

http://khakynews.blogspot.com/2005/11/blog-post_113139098957224058.html

 

 

زودتر اقدام کنید، شاید امسال آخرین فرصت باشد

 

http://khakynews.blogspot.com/2005/11/blog-post_07.html 

 

 

برای ثبت نام در قرعه کشی گرين کارت آمريکا فقط چند روز ديگر مهلت داريد . آيا می دانيد سالیانه 3 ميليون تقاضا بدليل عدم رعايت استانداردهای مناسب باطل می شوند؟ آيا می دانيد در ازای ثبت نام شما از طريق ما برای شما رسيد رسمی اداره مهاجرت آمريکا صادر می شود؟ آیا می دانید براساس اعتراض صورت گرفته توسط کنگره آمریکا ممکن است این بار آخرین بار این قرعه کشی باشد؟اطلاعات بيشتر

 

***بخش ویژه***

در حال حاضر و با كمال خوشبختي بسته نرم افزاري، شامل دو قسمت عمده که يک بخش از برترين و کاملترين نرم افزارهای مربوط به کامپيوتر و اينترنت در 10سرفصل عمده تشکيل شده و بخش عمده دوم شامل تي تك 2005 که برترين مجموعه محتوائی است را به شما تقديم نموده ايم. اين بسته جامع، در نوع خود در ايران و حتي به زبان فارسي اولين به شمار مي رود.

[ دریافت این بسته در سرتاسر دنیا بدون پرداخت مبلغ اولیه امکان پذیر است. مبلغ آنرا در هنگام تحویل بسته بپردازید.]

در هر قسمت از این خبرنامه یکی از 50 منوی آنرا معرفی می کنیم.

در این قسمت، بطور کلی دو بخش اصلی آنرا معرفی می نمائیم.

الف- بخش محتوائی : تی تک پک2005

بسته جامع، به عبارت ديگر، دائرة المعارفي است براي پاسخ دادن نيازهاي روزانه زندگي هر شخص در كليه ابعاد و گوشه گوشه هاي زندگي شما. مطمئن هستيم آنچنان اين بسته تنظيم شده است كه شما هر روز تمايل خواهيد داشت در همه ابعاد زندگيتان با اين بسته مشورت كنيد.
ما نيز به مرغوب بودن محتواي بسته از لحاظ اعتبار و ارزش علمي و كارائي و از طرف ديگر كيفيت بالاي مواد سخت افزاري مصرف شده بهائي دو چندان داده ايم. اين بسته را براي استفاده در طول عمر مفيد شما تدارك ديده ايم.
مراجعه روزانه شما به اين بسته، مي تواند زندگي برتر، سالم و رو به پيشرفت را براي شما به ارمغان آورد.
اين بسته مي تواند هديه شما در هر مناسبت و در هر سن به عزيز ترين‌هاي زندگي شما در هر نقطه از اين كره خاكي باشد.
طيف مطالب اين بسته از مطالب آموزشي و ريزه كاريهاي كامپيوتر، اينترنت،لينوكس،ساخت سايت و وبلاگ، گرافيك، فتوشاپ، فلش و مطالب مرتبط تا داستان، شعر، صادق هدايت و كل آثارش، شهيد مطهري و از طرفي تغذيه، پزشكي و سلامت ، تناسب اندام و....مي باشد كه در زير ترتيب آشنائي شما با اين محتوا و در صورت پسند، روش سفارش و خريد[سيستم رسمي پرداخت] را ياد آور مي شويم.
برای اطلاعات بیشتر و خرید در سیستم رسمی تجارت الکترونیک پرداخت کلیک کنید.

بخش ب : خاکی دات کام سافت 2006 *جدید

در این بخش برترين بيش از 100 نرم افزار، بازی و ... دارای مشخصات عمده زیر تهیه ديده شده است:

1- آخرين [جدیدترین] نسخه های منتشر شده

2- توجه به نیازهای حیاتی کلیه کاربران

3- ارائه نرم افزارها تحت لیسانس و معتبر برای استفاده همیشگی با قابلیت آپدیت شدن

4- کلیه نرم افزارها در سیستم های مختلف تست شده اند

5- ارائه برخی نرم افزارها برای اولین بار

6- راهنمای فارسی استفاده و نصب برنامه ها

7- پشتیبانی کامل

این دو بخش یعنی بخش محتوائی و بخش نرم افزاری در یک بسته ارائه شده است و با توجه به آموزشهای کامل از جمله آموزشهای نرم افزاری در بخش اول وجود اصل نرم افزار در بخش ب به نوعی کامل کننده همدیگر به شمار می رود.
در خرید آنلاین نیازی به پرداخت اولیه پول یا حتی نیازی به کارتهای اعتباری نیست شما همانند خرید از هر فروشگاه در محل زندگی تان بهای محصول را پس از دریافت آن می پردازید.
نام محصول که شامل هر دو بسته الف و ب بالا می باشد تی تک پک می باشد.
صفحه هاي " محصولات " و " مشخصات محصول " مي توانند اطلاعات جامع در مورد اين بسته را در اختيار شما قرار دهند.حتماً پس از مطالعه اين قسمت ها هر گونه تصميم را در اين زمينه بگيريد. صفحه " پاسخ به سئوالات متداول " نيز پاسخگوي شما به سئوالهاي شما در زمينه سيستم پرداخت و نحوه خريد در اين سيستم خواهد بود.
تمام سعي پژوهشگران دست اندر كارتهيه اين بسته، كيفيت بالاي ارائه مطالب و ابزار ارائه شده در اين بسته است كه در عين حال و در كمال مسرت توانسته اند با قيمتي بسيار مناسب و تخفيف ويژه فروش آنلاين در سراسر كشور و جهان و به شيوه اي بي نظير به شما ارائه نمايند.
در اين راه بايد از همراهي "پست جمهوري اسلامي ايران" و شبكه الكترونيكي بانكي كشور بخصوص "بانك سامان" نهايت تقدير را نمود. از شركت " رهنما " نيز بواسطه تشكيل اين حلقه و همكاري بي شائبه تشكر و تقدير مي شود.
به لحاظ حفظ كيفيت كار و جلوگيري از جعل، فعلاً فروش ما از طريق همين سايت حاضر بوده و هيچ گونه نمايندگي به جز سايت " پرداخت" كه آنهم فروش اينترنتي است، نداريم.
سعي ما اين است كه در آينده اي نه چندان دور با محصولاتي جديد و ابداعي، فارغ از روز مرگي هاي حاكم بر بازار بسته هاي الكترونيكي و شانتاژهاي تبليغاتي و بازاري خدمت شما برسيم. در اين راه مطالعات بين المللي همراه با بومي سازي جهت استفاده فارسي زبانان و خصوصاً هموطنان‌مان در جمهوري اسلامي ايران با توجه به نيازهاي مردم فرا راه ما خواهد بود.
پيمودن اين مسير بي همراهي شما ميسر نخواهد بود و مشتاقانه چشم بر راه همكاري شما به هر طريق خواهيم بود و دست شما را خواهيم فشرد.

برای اطلاعات بیشتر و خرید در سیستم رسمی تجارت الکترونیک پرداخت کلیک کنید.


در صورت مشاهده اشکال با ما تماس بگيريد.

info@khaky.com

 


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...

Add a comment

 

About me

  • I'm ُS. F. Afzali
  • From isfahan, isfahan, Iran
  • -Ph.D. student.Know me more at My profile or www.khaky.com (My web page)

  • My profile

Photo Gallery گالري عكس

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from ttak. Make your own badge here.

Neswletterخبرنامه

براي عضويت در خبرنامه سايت، ايميل خود را  وارد و كليك كنيد



powered by Bloglet


Google PageRank™ - Post your PR with MyGooglePageRank.com  رتبه سايت از 10 در موتور جستجوي جهاني گوگل
Creative Commons Licenseكپي رايت مطلب2004-2005


Detailed Stat. Here
از تاریØ® 8/9/83 کانتر زیرین قرار داده شده است